Thursday, April 16, 2020

WAAROM KAN IK GEEN INTERNET OPENEN NA HET INSTALLEREN VAN MCAFEE-SOFTWARE?

Door de jaren heen is McAfee een van de meest prestigieuze antivirusprogramma's in de geschiedenis gebleken. Het biedt een volledig assortiment beveiligingsproducten, firewall, antispywareprogramma's om uw apparaat te beschermen tegen virussen, ransomware, malware, spyware of cyberaanvallen. Hoewel betrouwbaar,

Ondanks zijn groeiende populariteit, heeft ook McAfee een deel van de problemen die onze McAfee-klantenservice bedreven heeft in het oplossen van problemen, waardoor u een soepel en foutloos gebruik krijgt. Een van de meest voorkomende problemen die McAfee-gebruikers opmerken, is de slechte of geen internetverbinding na installatie van de software.

De reden kan de McAfee Firewall-component zijn van de nieuw geïnstalleerde software die uw internettoegang mogelijk blokkeert. We hebben een zeer eenvoudige oplossing genoemd om deze fout op te lossen. Als hiermee de fout niet is opgelost, vraag dan hulp van onze deskundige en bekwame technische leidinggevenden bij de technische dienst van McAfee en ontvang onmiddellijke oplossingen zonder zulke betaalbare prijzen.

• Bepaal de toegang tot applicaties op uw apparaat

o Ga naar de taakbalk en dubbelklik op het M-schildpictogram.
o Selecteer Web- en e-mailbeveiliging.
o Klik hier op de Firewall-link die op het scherm verschijnt.
o Controleer of de firewall is ingeschakeld in het venster met firewall-opties.
o Kies de optie Programmamachtigingen.
o Controleer hier de lijst grondig op eventuele toepassingsregels die u hebt gemaakt, vooral inclusief de blokkeringsregels.
o Controleer de lijst voor programma's met netwerkverbindingsproblemen.
o Sta uitgaande toegang toe aan degenen die de connectiviteit vereisen.

Als u deze programma's niet kunt herkennen, neem dan contact met ons op via de McAfee-klantenhelpdesk en wij zullen u passende oplossingen bieden.

• Reset de instellingen van de firewall

o Klik op Standaardinstellingen herstellen in het antivirussoftwarevenster.
o Het zal een aantal applicatie- of netwerkrechten vragen.
o Volg de verdere instructies en u krijgt toegang tot het internet.

Soms kan Personal Firewall uw netwerk niet automatisch configureren. Een dergelijke situatie doet zich voor wanneer er al een andere firewall in uw systeem is geïnstalleerd, meerdere netwerkadapters zijn geïnstalleerd of netwerkeigenschappen niet correct zijn geconfigureerd.

Als u wilt testen of internet goed werkt of niet, schakelt u uw McAfee Personal Firewall tijdelijk uit. Als niets werkt, is er mogelijk een probleem met een andere app of service. De technische ondersteuning van McAfee is een professional in het oplossen van dergelijke problemen. U kunt ons bellen of alternatieve diensten bekijken, zoals e-mail en livechat.